❤•❤جملات دل شکسته❤•❤

❤•❤جملات دل شکسته❤•❤

کفن پیچ کردم خودم را
اماده ام....
غسلم ندادن اما تو
قبرم را بکن 
از اینجا دیگر جهنم است برایم...
بر سر مزارم اگر امدی کمی اب بیار داغ دیدم
تشنه از دنیا رفتم
ارزوهایم خاک گورم شد
من کفن پیچ شدم اما هنوز منتظرم....
اتش گرفتم سمتم نیا... اینجا من زنده زنده توی باد سوختم
تو زندگی کن حداقل..
اینجا بدون تو.جهنمم اتش گرفته... جهنم توی قبر من شعله زد....
اب هم نیاوردی عیب ندارد
فاتحه ای برای من و ارزوهایم بخوان....

 

 

************

 

لمس کن کلماتی را که برایت می نویسم
تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست
تا بدانی نبودنت آزارم می دهد
لمس کن نوشته هایی را
که لمس ناشدنیست و عریان
که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد
لمس کن گونه هایم را
که خیس اشک است و پر شیار
لمس کن لحظه هایم را
تویی که می دانی من چگونه
عاشقت هستم٬
لمس کن این با تو نبودن ها را
لمس کن
همیشه عاشقت می مانم
دوستت دارم ای بهترین بهانه ام...



نظرات شما عزیزان:

نارین
ساعت19:05---1 مرداد 1393

نه کنارمن نشستی نه غمی راچاره کردی آخرسرم نخونده نامه هاموپاره کردی
من درتاریکی چشمانت راه یافتم وشبم پرستاره شد تراصداکردم
توباطنین صدایم بسوی من آمدی بادستهایت برای دستانم آوازخواندی
برای چشمهایم باچشم هایت
برای لبهایم بالب هایت
باتنت برای تنم آوازخواندی
من به چشم هاولب هایت انس گرفتم
باتنت انس گرفتم
مراتنهانذار..



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ساعت 16:28 توسط بی دوست |